Thursday 13 September 2012

6th Quilling Project

Projek saya yang terbaru..baru siap malam semalam...tidur lewat sampai pukul 1.30am hanya kerana nak siapkan projek ni..hasilnya tidak mengecewakan..saya suka sangat!

full picture

Saya cuba menggunakan 4 jenis warna sahaja..merah,purple,hijau cair dan hijau sedikit pekat.projek-projek sebelum ni macam-macam warna saya hentam..tapi kali ni cuba untuk hadkan pemilihan warna..

like..

Saya cuba untuk hasilkan sesuatu yang simetri tapi tak berapa simetri yang terhasil..benda alah yang bergulung-gulung tu susah nak bagi simetri..tu dah habis simetri la saya cuba.



Saya berpuas hati dengan hasilnya..boleh saya katakan inilah hasil quilling yang paling saya suka setakat 6 projek yang telah saya hasilkan..Alhamdulillah semakin improve hari demi hari..Selepas masuk dalam kotak sekarang sedia untuk dihadiahkan kpd ahli keluarga saya.harap mrk suka..Alhamdulillah..

dalam kotak




No comments:

Post a Comment