Thursday 13 September 2012

5th Quilling Project

Ini projek ke-5 saya yang siap 11 September 2012..utk org yang baru belajar cm saya projek yang simple begini pun ambil masa dalam 2 hari untuk disiapkan..bagi mereka yang dh berpengalaman menggulung kertas ni mesti cepat je siap.

full picture

Saya suka hasilnya kerana warna yang saya pilih nampak harmoni.satu lagi faktor yang menyebabkan saya suka hasil projek ni kerana bunga purple tu..cara membuat bunga tu sama seperti cara membuat daun seperti projek saya sebelum ini.cuma saya olah teknik tersebut untuk menghasilkan bunga.hasilnya saya suka!

bunga tak kembang yang susah untuk dibuat

Susah juga nak buat bunga yang tak kembang..tak jumpa tutorial utk buat bunga tak kembang ni.ni pun saya main hentam je..asalkan nampak seperti bunga yang tak kembang sudah la!


saya suka!

Bila sudah dimasukkan dalam kotak nampak cantik je..sedia utk dihadiahkan kpd ahli keluarga saya juga spt projek-projek sebelum ni..Alhamdulillah selesai...

dalam kotak handmade

No comments:

Post a Comment