Thursday 13 September 2012

3rd Quilling Project

Percubaan yang ketiga...hasilnya saya suka..1st time buat bunga warna purple 2..saya belajar dari blog My Quilling Soul..walaupun tak berapa nak menjadi tapi ok la utk beginner cam saya..

full picture

Potongan paper strip nampak kemas sikit berbanding 1st 2 project sbb saya baru beli cutting mat.sebelum ni potong atas manila kad je..habis hancur manila kad tu.

bunga purple

Daun utk projek ni saya belajar drpd tutorial dlm blog Anastasia Wahalatantiri's Quiiling & Craft.menarik kan daunnya?saya pun baru 1st time cuba buat daun ni..hasilnya agak menarik..saya cuba untuk praktis lagi buat daun ni supaya hasilnya lebih menarik dan kemas.


bunga merah+hijau

Macam biasa simpan dalam kotak...saya buat ni utk hadiahkan kpd ahli keluarga saya..semoga mrk menyukainya..

saya suka!

No comments:

Post a Comment