Thursday 18 October 2012

Am's Birthday...

Walaupn agk busy minggu ni tp berjaya gak menyiapkan projek terbaru saya iaitu typography yang ditempah oleh kawan saya utk kawannya bernama Am sempena birthdaynye..kawan sy mintak nama 'Am' sje ditulis..xtau la pempuan ke lelaki si Am ni.yg penting kawan sy tu mintak ada bunga-bunga kat typograpgy tu..mungkin pempuan kot!sy xkisah pn..permintaan customer kne dipenuhi..nilah hasilnya selama 3 ari menyiapkannye..
khas utk Am
Dah habis idea buat benda ni..Ni je lah yg mampu saya buat..Alhamdulillah kawan sy tu suka..tp xtau la si Am tu suka ke x..harap-harap dia suka la gak..

zoom in I
Malaysian flower bertatahkan berlian!ko ade??haha..fake diamond je..sekadar utk menaikkan seri n nmpk lebih elegance..ok la utk seorg beginner cm sy..tp malaysian flower ni lah paling saya suka tentang kat projek sy ni..

zoom in II
 Paper box adalah suatu kemestian..yg uniknya kali ni sy buat paper box yang boleh dijadikan sebagai frame sekali..frame ni boleh digantung dan boleh gak diletakkan ats meja..inovasi terbaru dri saya..
paper box x dilupakan

No comments:

Post a Comment